Prohledat tento blog

neděle 22. listopadu 2015

Jak se ze mě stala městská dáma

Již asi víte, že jsem šikovná a statečná kočička, že jsem si pány našla sama a neutekla jsem ani před německým ovčákem Blondi.

Když mě panička vyndala z mého pelíšku u pána pod košilí, dívala se na mě a říkala že jsem velmi hezká a mám vzácnou barvu. Kvůli té barvě si ze mě pán ustavičně utahuje říká že prý vypadám jako prašivina a že mám nos na křivo csss...
To panička řekla, že jsem překrásná kočička, s krásně řezaným profilem a to na nose, je plamínek a mám jantarová očička.
No, abych pravdu řekla, tak mi ta její chvála dělala dobře. Panička však v prohlídce pokračovala a prohlédla pacinky, zadeček (to jsem se trošku styděla, nedivte se, otočila mě bříškem vzhůru)...
Pak se koukla do uší a mě začalo být jasné, že s touhle paničkou budou trošku potíže. Hned psala esemesku někam, prý na veterinu že mám ušní svrab a že by potřebovala pipetu. ,,Brrr, co to je... nebude to bolet?" Pak si mě panička vzala na klín a hladila mě na kožíšku, říkala mi hezká slovíčka a já jsem se už chystala jí odpustit a usnout, když tu ona houkla na pána.
,, Chytla jsem blechu!!! " Pán se divil a panička prohlásila, že prý se mnou blechy jen hýbají a popadla mě, donesla do koupelny, tam mě tak zvláštně chytla, že jsem jí nemohla ani škrábnout, ani utéct... Pak vzala něco co syčelo a to na mě stříkala ze všech stran. Když konečně přestala, ještě mi to vetřela do celého kožíšku. Neumíte si představit jak hrozně jsem vypadala, byla jsem vyděšená a paničku jsem nenáviděla.
Jenže ona mě ale ani potom nepustila, pán jí položil na klín starý světlý ručník, na něj mě panička posadila a hladila, mě tak dlouho až jsem se uklidnila.
A panička stále něco sbírala a sbírala, a říkala že jsem měla kilo blech a ty ze mě padaly mrtvé po tom postříkání. A aby té hrůzy nebylo málo, ještě mi do tlamičky nacpala prášek proti červíkům. Než jsem stačila říct že to jíst nebudu, měla jsem tabletku v krčku a v bříšku. Teprve pak mi dala pokoj. Večer mi dala do koupelny krabičku s pískem a nutila mě abych do ní chodila na záchod, což se mi ale vůbec nelíbilo, před spaním jsem dostala misku mléka s piškoty a šla jsem spát.

Druhý den ráno panička někam odešla. Když se vrátila, postavila přede mě novou kočičí mističku plnou granulek pro koťata a do koupelny dala modrý kočičí záchod s čistým kočkolytem který jsem hned použila. Na koberec položila míček s rolničkou a plyšovou myšku. Na stolek vedle křesla mi dala proutěný pelíšek a vystlala ko svým starým svetrem. Bylo to skvělé, nyní jsem jí odpustila co mi večer provedla, nyní jsem věděla že mě nikam nedají. Stala jsem se městskou kočičí slečnou.

Žádné komentáře:

Okomentovat