Prohledat tento blog

neděle 6. prosince 2015

Pletené návleky Klárka


Milé přítelkyně, kočičky i dvounožkyně, musíme se pochlubit co jsme upletly.

Materiál Yetti, jehlice č.3,5
Pletlenina je VELMI utahovaná, aby se nevytahla při nešetrnějším praní.
Takto pleteno to bylo na speciální žádost.
Jinak návod je příze Dora, pleteno na jehlicích č. 4,5

Nahodila jsem si 54 oček a 3 cm patent, dále pak vzorování hladce, rub obrace vznikl mi tak obdelník.
Z kraje další řady jsem ukončila 10 ok, upletla prostředních 34 ok a 10 posledních ok jsem odložila na jinou- nepotřebnou- jehlici (ukončuju je až nakonec)
Takže pak jsem pletla ještě dalších 10 řad těch prostředních 34 ok a zakončila
A nakonec jsem ukončila odložených 10 ok. Sešila a hotovo.

A kočky proč návleky Klárka, no protože jsme je pletly pro Klárku.


Žádné komentáře:

Okomentovat